Vem är Rebecka P.S ?

God kväll allesammans!

Nu tänkte jag att det skulle passa bra att berätta lite om mig själv! Jag heter som sagt Rebecka, jag är 15 år och ska börja gymnasiet till hösten. Jag är för det mesta en glad tjej med ett stort intresse för bild och form! Jag gör mina flesta bilder med blyerts, men för ett litet tag sedan insåg jag hur himla roligt det var att jobba i Photoshop! Jag måste erkänna att jag verkligen inte är bra på datorer, men tillsammans med min trogna Mac  har jag lyckats lära mig grunderna i PS elements 4.0! Super kul!

Förutom intresset för bild och form, tycker jag mycket om att skriva. För tillfället håller jag på att skriva något som ska likna en novell, ricktigt roligt facktist! Nu när jag ändå är inne på allt detta med att skriva osv tänkte jag bara medela att jag är SÄMST på att stava (vilket ni säkert har märkt och antagligen kommer fortsätta att märka om ni läser min blogg XP). 

 

FOTO: Michaela D
www.michaelaa.webblogg.se

P.S: Jag gillar även att stå framför kameran, som ni säker har märkt om ni följer Michaelas blogg!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: tack rebbsan:)

2009-07-22 @ 11:40:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Monika Wolff :D

Haha :D det är såååå sött att läsa din stavning (a) :D haha ''ricktigt roligt facktist'' Hihi det är så sött :D haha jätte fina bilder du har :D Du kommer alltid vara den bästa på att måla :D Hare bäääst / Monikiiiiii :D

2009-07-25 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0