HEMMA!!

Hejsan allesammans!! :D

 Nu är jag äntligen hemma igen! Måste erkänna att jag har haft liite hemlängtan XP. 
Jag hinner tyvärr inte lägga ut några blder i kväll (snarare natt) , men imorgon ska jag försöka ladda upp lite bilder från resan! Självklart glömde jag kameran hemma, så jag har varit tvungen att använda mig av mobilkmeran!
(rebecka = klantskalle och glömsk!)
Jag har även hunnit med att göra några skissen som jag nog ska lägga upp imon!

♥    Nu måste jag soova Godnatt!    ♥
// Rebecka P.S

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Wihooooo :D

Jag vill se bilder klantskalle :-)

2009-08-09 @ 10:29:21
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Gustav

Wohoooo :) klant... men då kanske man kan hitta på nåt alla någon gång snart (som det står på hochens blogg där ni svarade) efter jag har kommit hem från landet då såklart :)

2009-08-09 @ 11:43:44
Postat av: J E S I.blogg.se

sv, såklart jag gör :)

2009-08-09 @ 12:41:58
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0