Frågestund - SVAR!


Hur länge har du ritat i photoshop?

Svar: min första bild i PS gjordes för ca. 5 månader sedan, men det är främst nu på sommarlovet som jag började måla på riktigt :)

 

Varför började du blogga?
Svar: Jag fick idén från Michaela som då hade bloggat länge. Jag tyckte att det verkade kul och ett bra sätt att nå ut med mina illustrationer, så jag testade.

 

Favorit klädesplagg?
Svar: Helt klart ett par svarta leggins, bekvämt och snyggt :D

 

Favorit skor? (som du äger)
Svar: Ett par svarta, typ skinn m. klack och snörning där fram.

 

Favorit färg & varför?

Svar: Lindblomsgrön, för att jag blir så glad av den färgen och för att jag tänker på våren när jag ser den.

 

Illustrerade du innan du köpte PS?
Svar: Ja, åtminstone lite.

 

Isåfall, vilket program? ;)

Svar: Ett program som heter "Art Rage2", det är det programmet som man får med när man köper en ritbräda.


Hur länge har du bloggat?

Svar: Sen Juli -09, så två månader typ.

 

Tror du på spöken?
Svar: Svår fråga... nej jag tror inte det.

 

När ska du måla av mig?
Svar: Se till att vina i TÄVLINGEN bara!

 

Första kärleken?

Svar: Måste nog ha varit på dagis. ^^ hehe, fast hur seriöst var det kan man ju undra ? <(**)>

 

Vad är de tre bästa sakerna med dig?

Svar: Hum... 1. Jag är pålitlig. 2. Jag är ansvarsfull 3. Alla kan känna sig bra på att stava när det är med mig. xP


Vad är de tre sämsta sakerna med dig?

Svar: 1. Jag är lite av en tidsoptimist^^ 2. Jag blir ofta sur när jag är hungrig. 3. Man kan inte fråga mig om något som har med stavning att göra.

 

I vilket/vilka program illustrerar du i?

Svar: Photoshop Elements 4.0


Vilket är lättast att rita av, Killar eller tjejer?
Svar: Jag tycker absolut att tjejer är lättast. Antagligen för att jag själv är en tjej..

 

Har du några syskon?

Svar: Ja en storebror. :)


Har du något husdjur?

Svar: En liten hund, Nikki och en häst, Wagabond (om man nu kan kalla häst husdjur :p)

 

 

En bild från i våras på mig.

FOTO: Michaela D



Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

var är mina frågor då? :(

2009-09-19 @ 17:47:20
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Roligt att läsa!



Och just det, din tävling måste jag ju delta i också, vill så gärna att du, som är så otroligt grymt duktig, målar av mig! :D

2009-09-21 @ 12:03:59
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: :)

jätte jätte fina bilder (Y) & jätte fin blogg :)

2010-01-21 @ 09:16:34
URL: http://ladhhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0