King of pop

Hejsan !
.
Idag har jag varit  och sett " Michael Jackson's This is it" ! Helt underbar ! M.J är bara så grym! :D
Jag har tidigare inte lyssnat mycket på hans musik, men nu gör jag det hela tiden! Jag fattar inte att jag inte insåg hur grymt duktig han var tidigare !
.
Filmen var i alla fall SUPER bra! Man fick följa med under repetitionerna till det som skulle ha varit hans sista turné. Självklart var dom bästa klassikerna med, kan knappt välja vilka som är mina favvosar kanske "They don't care about us", "The way you make me feel" eller "Thriller" ?  Detta är helt klart en film som måste ses!  Det var verkligen en upplevelse som beröde mig! Den sennärvaron, utstrålningen och inte minst rösten, wow!
The king of pop Michael Jackson!
.
.
R.I.P
.
Love // Rebecka P.S

Kommentarer
Postat av: ida

varsego:)

vad har du för planer i helgen då?:)

2009-10-30 @ 11:32:21
URL: http://ivmt.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Ja gud vad bra den filmen är.

Bara satt och grät, sjung med, grät, sjung med, haha. Synd att en sån fantastisk människa dog :(

2009-11-26 @ 15:16:09
URL: http://msbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0